Skip to main content

BETALINGSLØSNING

DEMO

Instruksjoner:
Logg inn / registrer deg

Registrer deg i demo systemet og kjøp en billett med kortinformasjonen nedenfor.

Kredittkort

Bruk dette kredittkortet for å betale demovisningen:

Kortnummer:
4242 4242 4242 4242

Gyldig til:
02/24

CVC:
123

F.A.Q

Betaling & abonnement

Kanseller abonnement:

For abonnement startet ved bruk av en nettleser:

  1. Logg inn på din konto.
  2. På skjermen nede til høyre vil du se “Account menu”, trykk på denne.
  3. Trykk på “My details”.
  4. Trykk på “My subscriptions”.
  5. Velg abonnementet du ønsker å kansellere og trykk på “Cancel subscription”
  6. Bekreft kanselleringen ved å trykke på “YES, CANCEL”
  7. Abonnementet er kansellert og du vil ha tilgang frem til utløp av din nåværende periode.

For abonnementer startet ved bruk av en app:

Disse abonnementene må kanselleres via plattformen du benyttet for å starte abonnementet.

Betalt, men ingen adgang:

Sørg for at du logger deg på med samme e -postadresse og passord som du konfigurerte under registrering og betaling. Dette er e -posten du har mottatt registrering og/eller betalingsbekreftelse på. Hvis du brukte Facebook, Google eller Twitter til å registrere deg og betale, må du også bruke den kontoen når du logger deg på.

Hvis du er sikker på at du bruker riktig konto, kan du prøve følgende:

  • Oppdater nettlesersiden din.
  • Sørg for at du ikke bruker en VPN.
  • Tøm nettleserens cache og informasjonskapsler. Slik gjør du det.
  • Få tilgang til nettstedet via privat/inkognitomodus. Slik gjør du det.
  • Prøv å bruke en annen nettleser (Chrome, Mozilla, Safari, Edge etc.).
  • Prøv å bruke en annen enhet.
  • Prøv å bruke et annet nettverk som en annen WiFi -tilkobling, 4G eller et hotspot.

Har du fortsatt behov for hjelp? Ta kontakt med oss på post@nordicbroadcast.no

Betaling feilet:

  • Sørg for at du bruker et støttet kort: Visa, Master Card, Discover, Diners Club eller American Express. Følgende kort støttes ikke: JSB og UnionPay.
  • Sørg for at du angir kortinformasjonen riktig og manuelt. Ikke bruk kopier/lim inn.
  • Kontakt banken din. Sørg for at det ikke er problemer med kortet eller bankkontoen, at du har nok penger, at online betalinger er aktivert og at banken din ikke blokkerer betalingen
  • Tøm nettleserens cache og informasjonskapsler. Slik gjør du det.
  • Få tilgang til nettstedet via privat/inkognitomodus. Slik gjør du det.
  • Prøv å bruke en annen nettleser (Chrome, Mozilla, Safari, Edge etc.).
  • Prøv å bruke en annen enhet.
  • Prøv å bruke et annet kort.
  • Prøv å bruke en annen betalingsmåte (PayPal, direkte belastning, osv.), Hvis en er gjort tilgjengelig på den endelige betalingsskjermen.

Har du fortsatt problemer? Ta kontakt med oss på post@nordicbroadcast.no

Endre betalingskort:

  1. Logg inn på kontoen din
  2. På skjermen nede til høyre vil du se “Account menu”, trykk på denne.
  3. Trykk på “Card details”.
  4. Fyll inn dine nye kortdetaljer.
    Dine kort er fordelt på valuta.
    Hvis du har kjøpt innhold i flere valutaer, vil det være flere kortoppføringer, selv om du har brukt det samme kortet. Så sørg for å oppdatere alle postene.
  5. Trykk på “UPDATE”.

Vær oppmerksom på at du bare kan endre kredittkortet ditt hvis du har et aktivt abonnement utenom en prøveperiode. For engangsbetalinger eller abonnementer som fortsatt er i prøveperioden, kan kredittkortet ikke endres.

Vær også oppmerksom på at du ikke kan slette kredittkortinformasjonen din. For det må du slette hele kontoen din. Se Sletting av konto for å finne ut hvordan du gjør dette.

Streaming & innhold

Event info.

Ikke gå glipp av dette eventet.
For mer informasjon, kontaktpost@nordicbroadcast.no

Reprise mulighet.

En reprise vil være tilgjengelig i 24 timer etter livesendingen.
For mer informasjon, kontakt post@nordicbroadcast.no

Problemer med livesendingen eller innholdet.

Prøv følgende:

  • Oppdater nettlesersiden din.
  • Koble fra alle andre enheter som er koblet til nettverket, og deaktiver alle bakgrunnsapplikasjoner som kjører for å øke tilkoblingshastigheten.
  • Tøm nettleserens cache og informasjonskapsler. Slik gjør du det.
  • Få tilgang til nettstedet via privat/inkognitomodus. Slik gjør du det.
  • Prøv å bruke en annen nettleser (Chrome, Mozilla, Safari, Edge etc.).
  • Prøv å bruke en annen enhet.
  • Sørg for at du ikke bruker en VPN.
  • Start ruteren på nytt.
  • Start enheten på nytt.
  • Prøv å bruke et annet nettverk som en annen WiFi -tilkobling, 4G eller et hotspot.

Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt oss på post@nordicbroadcast.no

Kan jeg se på en TV.

Smart TV

Å se på smart -TV -en din vil i stor grad avhenge av modellen på TV -en din. Enkelte modeller tillater streaming uten problemer, men andre gjør det kanskje ikke. Derfor anbefaler vi vanligvis å bruke en datamaskin, bærbar PC, nettbrett eller en annen enhet for å nyte innholdet ditt.

For å streame på en Smart TV bruker du nettleseren på TVen til å besøke nettsiden, logge på og se strømmen akkurat som på datamaskinen eller nettbrettet.

Som et alternativ til standard -nettleseren til TV -en din, kan du også prøve Puffin TV -nettleserappen, som kan fungere i tilfeller der TV -ens standardleser ikke gjør det. Selvfølgelig må du ha en TV som støtter installasjon av nye apper for å installere Puffin TV.

Chromecast

Chromecast støttes.

AirPlay

AirPlay støttes også.

For mer informasjon, kontakt oss på post@nordicbroadcast.no

Layouts

Layout markert i rødt er den som benyttes i demovisningen ovenfor.